Podnošenje prigovora
Sukladno članku 10., st.3. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslgu mogu podnijeti osobno u našem oislovnom protoru u:
„Evidencija z PODNOŠENJE PISANIH PRIGOVORA“ ili mogu dostaviti u pisanoj
formi putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte na adresu:
Turistička agencija TIM travel,
Obrt za turizam
Vl. Mateja Šoufek
Ulica kneza Trpimira 2A
44320 Kutina
ili na telefaks broj: 044/ 833 014
ili na mail adesu: info@timtravel.hr
Odgovor na Vaš prigovor dobit ćete u pianom obliku najkasnije 15 dana od dana
zaprimanja prigovora. Molimo u prigovoru obavezno napisati svoje podatke kako
slijedi:
Podnositelj prigovora (potrošač):
Ime i prezime: _________________________________________
Adresa za dostavu odgovora:_____________________________