Sukladno odredbi čl. 6., St.1, točka 3. Zakona o pružanju usluga u turizmu NN br. 130/17 i
odredbi čl. 10. st. 1. – 6. Zakona o zaštiti potrošača NN br. 110/15 pisani prigovor potrošača
može se podnijeti:
Adresa:
Turistička agencija TIM travel, obrt za Turizam
Andrije Hebranga 3
44320 Kutina
E-mail: info@timtravel.hr
Upute Ugovaratelju putovanja/Putniku prilikom neispunjenja odnosno djelomičnog ispunjenja
ugovorene usluge opisane su u čl. 11. Općih uvjeta putovanja, a koji su dostupni na: LINK
Na podneseni prigovor korisnika usluge bez odgađanja će se potvrditi primitak prigovora, te u
pisanom obliku odgovoriti u zakonski predviđenom roku od 15 dana od dana zaprimanja
prigovora.
Podnositelj prigovora na platne usluge odnosno na putničke usluge, u svakom slučaju može
podnijeti i prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske Gospodarske komore, Roosveltov trg
2, 10000 Zagreb
mirenje@hgk.hr, www.hgk.hr